Mijn eerste reis - Reisverslagen van Michel Modderkolk - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Michel Modderkolk - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Tijdens de zoektocht naar een afstudeerstage voor mijn master ontmoette ik een Indiase. Deze Indiase is een succesvolle ondernemer met grenzeloze ambities, genaamd Lovejot Singh Chabbra. Hij heeft een bedrijf Central Defence Intelligence Consulting (CDI). CDI zit in Chandigarh, hier mag ik mijn afstudeeronderzoek uitvoeren wat zo'n 7 tot 9 maanden zal duren. Het onderzoek gaat in op 'informatiebeveiliging en cybercrime preventie voor het MKB'.

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2015

De derde week 2 - 8 maart

01 Maart 2015

De tweede week 23 februari – 1 maart

22 Februari 2015

De eerste week 16 - 22 februari

15 Februari 2015

Onderweg naar Chandigarh, eindbestemming Mohali

12 Februari 2015

De weg naar India – part II
Michel

In 2003 I started with a vocational degree in IT Management, followed up with a bachelor degree in Information Sciences. Currently I am working on my proposal to graduate for my master’s degree. Besides studying I am a part time IT professional with over four years of experience. I have a proven track record of IT Management, Support, Advisory and Development. As welI I like to strive for and put energy in causes which will transform all of our lives.

Actief sinds 10 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8840

Voorgaande reizen:

11 Februari 2015 - 31 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: